>>..>>

kontam da uspijevam da te prebolim
ali kad te vidim ne mogu da ti odolim.
kad vidim jos onu glupu kucku
zelim da povucem natrag rucku…
rekoh – crkni,ma ko te jebe,
jer stvarno bolje mi je bez tebe
iako te nekad na tren pozelim
kad bolje razmislim -vecu muku osjetim.
mrzim sebe sto ne mogu da se kontrolisem
sto mi zbog tebe koljena zaklecaju
al iz svog svijeta cu da te izbrisem,
ovu ludost treba vec jednom privest kraju
jer ja zasluzujem bolje,ja vise vrijedim!
i mrzim glupe drolje,jer dobiju ono sto zelim
mrzim nju nju i samo nju zbog onog osmijeha
mrzim samo nju! nema smisla,nema grijeha
ali vratit ce joj se jednom
osjecat ce se i ona bijednom,
doc ce cica na kolica
bit ce pravde,njena je krivica…
kajat ce se zbog zelje da pokaze boljom od mene
kad joj sve nizbrdo krene, zbog mene..

Komentariši